Zaštita potrošača


OBAVIJEST O NAČINU PRIGOVORA POTROŠAČA

Temeljem čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici koji nisu zadovoljni uslugom imaju pravo podnijeti pisani prigovor.
Pisani prigovor podnosi se:
– osobno u prostorijama KD KOSTRENA d.o.o. na adresi Žuknica 1B, 51000 Kostrena, radnim danom od ponedjeljka do petka, od 09:00 do 15:00 sati
– putem pošte na adresu: KD KOSTRENA d.o.o., Žuknica 1B, 51000 Kostrena
– putem elektroničke pošte na e-mail adresu: info@kd-kostrena.hr
Trgovac je dužan korisniku u pismenom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Korisnik koji nije zadovoljan pisanim odgovorom na dostavljeni prigovor, a isti se odnosi na pruženu uslugu parkiranja na uređenim javnim površinama, ima pravo podnijeti reklamaciju POVJERENSTVU ZA ZAŠTITU POTROŠAČA.

Pisani prigovor POVJERENSTVU ZA ZAŠTITU POTROŠAČA podnosi se:
– osobno u prostorijama KD KOSTRENA d.o.o. na adresi Žuknica 1B, 51000 Kostrena ( na istočnoj strani školsko-sportske dvorane KOSTRENA do ugostiteljskog objekta SAVANNAH ), radnim danom od ponedjeljka do petka, od 09:00 do 15:00 sati
– putem pošte na adresu: KD KOSTRENA d.o.o., Žuknica 1B, 51000 Kostrena
– putem elektroničke pošte na e-mail adresu: info@kd-kostrena.hr

U podnošenju reklamacije u naslovu je obavezno potrebno navesti:
REKLAMACIJA POVJERENSTVU ZA ZAŠTITU POTROŠAČA

POVJERENSTVO ZA ZAŠTITU POTROŠAČA je dužno korisniku u pismenom obliku odgovoriti na prigovor u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora.