Javni poziv – postavljanje samoposlužnih aparata

Natječaj je otvoren
Rok za prijavu: 31.01.2025 12:00

Temeljem članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18 i 123/24) te Odluke člana Uprave/ direktora KD Kostrena d.o.o. od 16. siječnja 2025. godine KLASA: 025-02/25-01/5, URBROJ: 2170-22-01-25-1, dana 23. siječnja 2025. godine objavljuje se sljedeći

J A V N I    P O Z I V
za zakup dijela prostora na stadionu Žuknica u Kostreni radi postavljanja samoposlužnih aparata

I) PREDMET POZIVA
Davanje u zakup dijela prostora – dijelova nekretnine označene kao k.č.br. 2673 Žuknica (Javna zgrada, sportski objekt – stadion Žuknica, Kostrena, Žuknica 7), upisane u zk.ul. 3300 k.o. Kostrena Lucija, koja u naravi predstavlja javnu zgradu – sportski objekt radi postavljanja samoposlužnih aparata i to:

A) SAMOPOSLUŽNI APARAT ZA TOPLE NAPITKE – 1 kom
B) SAMOPOSLUŽNI APARAT ZA HLADNE NAPITKE I SNACK ASORTIMAN – 1 kom

Aparati oznaka A) i B) postaviti će se jedan pored drugoga u hodniku zgrade u prizemlju. Početna cijena mjesečne zakupnine po jednom aparatu iznosi 20,00 €/m2 (PDV uključen). U mjesečni iznos zakupnine uračunati su režijski troškovi vode i električne energije koji su potrebni za redovan rad aparata. Ugovor o zakupu dijela prostora sklapa se na određeno vrijeme od 5 (pet) godina.
Ponuditelj ima pravo predati ponudu za oba ili samo za jedan od navedena dva samoposlužna aparata.

II) UVJETI
Pravo sudjelovanja u svojstvu ponuditelja u ovom postupku imaju pravne osobe te fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost. Ponuditelj dostavlja ponudu za postavljanjem Aparata označenog pod A) i/ili Aparata označenog pod B) tč. I. ovog poziva.
Aparat oznake A) mora sadržavati asortiman toplih napitaka (kava, mlijeko, čaj) te zadovoljavati minimalne tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira napitaka na bazi instant espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja uz mogućnost doziranja šećera.
Aparat oznake B) mora sadržavati asortiman bezalkoholnih hladnih napitaka (voda, sokovi) i asortiman snack proizvoda (čokoladice, slatke i slane grickalice). Prodaja alkoholnih pića neće biti dozvoljena.
Mjesečna zakupnina određuje se u vrijednosti zauzetog m2 prostora. Ukoliko određeni aparat svojim dimenzijama zauzima površinu veću od 1 m2, mjesečna zakupnina izračunavati će se u vrijednosti izračunate ukupne površine aparata zaokružene na idući cijeli broj.
Ponuditelj koji bude odabran biti će obvezan kontrolirati potrošnju ponuđenih proizvoda te osigurati kontinuiranu isporuku svih ponuđenih proizvoda. Ponuditelj će u cijelosti snositi troškove nastale ugradnjom, održavanjem i servisiranjem aparata u prostoru, te se obvezuje kvarove i zastoje otkloniti u roku od 24 sata od dojave. Odabrani Ponuditelj bit će dužan održavati aparate u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima te će biti odgovoran za rad aparata te kvalitetu i zdravstvenu ispravnost proizvoda iz aparata. Aparati moraju prihvaćati gotov novac (kovanice) uz mogućnost povrata više uplaćenog novca.

Ponuditelj koji ima dospjelih nepodmirenih obveza prema Općini Kostrena, KD Kostrena d.o.o. ili državnom proračunu po bilo kojoj osnovi, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza ne ostvaruje pravo sudjelovanja u ovom postupku.

Ponuditelj je za sudjelovanje u ovom postupku dužan uplatiti jamčevinu za ozbiljnost ponude u iznosu od 60,00 € (PDV uključen) po aparatu u korist KD Kostrena d.o.o. na račun broj: IBAN HR48 2340 0091 1101 4933 0 s naznakom „Jamstvo za ozbiljnost ponude“ i pozivom na broj: OIB uplatitelja. Ponude koje ne sadrže potvrdu o uplati jamstva neće se razmatrati.
Ponuditeljima koji budu odbijeni sa svojim ponudama u postupku nadmetanja jamstvo se vraća u roku od trideset (30) dana od dana odabira najpovoljnije ponude. U slučaju prihvata ponude i sklapanja ugovora o zakupu jamčevina ostaje na računu zakupodavca kao osiguranje plaćanja zakupnine.
Odabrani ponuditelj dužan je u roku od 10 (deset) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja pristupiti sklapanju ugovora o zakupu dijela prostora kako je navedeno ovim pozivom. Ukoliko odabrani ponuditelj nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja odustane od sklapanja ugovora ili ne pristupi u roku određenom za sklapanje ugovora bez opravdanog razloga, isti nema pravo na povrat jamčevine, a KD Kostrena d.o.o. zadržava pravo ponuditi ugovor o zakupu idućem najpovoljnijem ponuditelju bez ponavljanja javnog poziva. Odabrani ponuditelj dužan je u roku od 30 (trideset) dana od dana potpisivanja ugovora o zakupu postaviti samoposlužni aparat te ga staviti u funkciju o svom trošku te za svaki mjesec od dana sklapanja ugovora o zakupu plaćati zakupninu, a što će detaljnije biti regulirano ugovorom o zakupu.
Podnošenjem ponude u ovom postupku smatra se da ponuditelj pristaje na sve uvjete iz predmetnog poziva.

III) SADRŽAJ PONUDE
Pisana ponuda za sudjelovanje u ovom postupku mora sadržavati:
– naziv pravne osobe ili ime fizičke osobe koja ima registriran obrt ili obavlja samostalnu profesionalnu djelatnost, OIB i adresu sjedišta
– jasnu naznaku za koji se samoposlužni aparat dostavlja ponuda – A) i/ili B),
– iznos ponuđene mjesečne zakupnine po m2 s uključenim PDV-om (ne može biti niži od početne cijene),
– IBAN računa ponuditelja u slučaju povrata jamčevine,
– e-mail adresa i kontakt broj.

Uz pisanu ponudu (koju je moguće podnijeti i na priloženom prilagođenom obrascu – Ponudbeni list) obvezno se prilaže:
– preslika iz odgovarajućeg registra ne starija od 3 mjeseca od dana objave ovog poziva iz koje mora biti vidljivo kako je ponuditelj registriran za obavljanje oglašene djelatnosti (sudski, obrtni registar ili drugi odgovarajući upisnik),
– potvrda Općine Kostrena, Upravnog odjela za financije i gospodarstvo, kojom se potvrđuje da ponuditelj nema dospjelih nepodmirenih obveza prema proračunu Općine Kostrena po bilo kojoj osnovi (osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza),
– potvrda KD Kostrena d..o.o., kojom se potvrđuje da ponuditelj nema dospjelih nepodmirenih obveza prema KD Kostrena d.o.o. po bilo kojoj osnovi (osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza),
– potvrda Ministarstva financija, Porezne uprave, kojom se potvrđuje da ponuditelj nema dospjelih nepodmirenih obveza prema državnom proračunu po bilo kojoj osnovi (osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza),
– dokaz o uplaćenoj jamčevini,
– prospekt, tehnički list ili drugi odgovarajući dokument koji sadrži tehničke specifikacije aparata.

Isprave koje se prilažu uz pisanu ponudu dostavljaju se u preslici.

IV) ROK ZA DOSTAVU PONUDE I OTVARANJE PONUDA
Ponude s popratnom dokumentacijom dostavljaju se preporučenom poštom ili osobno, u zatvorenim omotnicama na adresu: KD Kostrena d.o.o., Žuknica 1b, 51 221 Kostrena, s naznakom: „NE OTVARATI – PONUDA – SAMOPOSLUŽNI APARATI“.
Rok za podnošenje ponude je petak, 31. siječnja 2025. godine do 12:00 sati.
Ukoliko se ponuda dostavlja poštom, ponuditelj snosi rizik da ponuda ne stigne do naznačenog krajnjeg roka za dostavu. Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude, kao i one koje ne ispunjavaju uvjete ovog natječaja neće se razmatrati. Ponuditelj je dužan jasno naznačiti na koji se samoposlužni aparat predana ponuda odnosi.
Javno otvaranje ponuda održat će se dana 31. siječnja 2025. godine u prostorijama KD Kostrena d.o.o. u Kostreni (Žuknica 1b) u 13:00 sati.
Javnom otvaranju ponuda mogu pristupiti osobe ovlaštene za zastupanje, odnosno punomoćnik ponuditelja koji je dužan dostaviti punomoć za zastupanje potpisanu od strane zakonskog zastupnika, ukoliko isti nije u mogućnosti osobno prisustvovati otvaranju ponuda.

V) ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA
Najpovoljnijim ponuditeljem smatrati će se ponuditelj koji, uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja, ponudi najviši iznos mjesečne zakupnine po m2 u odnosu na pojedini aparat.
U slučaju da 2 (dva) ili više ponuditelja ponude istu ponudu po svim kriterijima te isti najviši iznos zakupnine za davanje u zakup prostora po određenom aparatu, odrediti će se dodatan rok za dostavu nove ponude o čemu će se elektronskim putem obavijestiti ponuditelje. O konačnom odabiru najpovoljnije ponude ponuditelji će biti obaviješteni elektronskim putem.

VI) OSTALO
Javni natječaj će se objaviti na službenoj mrežnoj stranici Općine Kostrena i KD Kostrena d.o.o.
Sve troškove koji nastanu glede sklapanja ugovora snositi će odabrani ponuditelj.
KD Kostrena d.o.o. zadržava pravo u svakom trenutku u cijelosti ili djelomično poništiti javni natječaj, bez navođenja razloga.
Sve dodatne informacije u vezi ovog javnog poziva mogu se dobiti na kontakt broj 099 288 2955 ili putem e-maila info@kd-kostrena.hr .

KD KOSTRENA d.o.o.
KLASA: 025-02/25-01/5
URBROJ: 2170-22-1-25-2